دست نوشته های محمد بیگدلی

نوشته هایی از ذهن پریشان من

نوشته هایی از ذهن پریشان من

وبلاگ ساده و بی آلایش من
که هر وقت حسش باشه هر چی ک تو ذهن داغونم هست رو روی تارهای وب بنمایش میزاره./.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۴:۱۳ مادر

همایش بزرگ کارآفرینی مدرن

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ

گزارش همایش بزرگ کارآفرینی مدرن : 
دور دوم همایش بزرگ کارآفرینی مدرن 20 آبان 94 با حضور مهندس بنی هاشمی در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد. این همایش به دو بخش تقسیم میشود. بخش اول در حدود 2 ساعت سخنران برنامه از زندگی، تجربیات و سختی های زندگی خودش میگوید. سپس یک استراحت کوتاه به همراه پذیرایی و بخش دوم که پرسش و پاسخ جمعی است. 

این همایش که در تالار 185 نفری شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد، بیشتر از 200 نفر مخاطب پرشور و پرانرژی را به تالار کشانده بود و تمام مخاطبین با شور شعفی که داشتند تالار را پر از انرژی مثبت کرده بودند. 


ادامه متن و تصاویر در ادامه مطلب


همایش بعد از تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، با دعوت مجری برنامه از سخنران شروع شد. مهندس بنی هاشمی که سخنران این دوره کارآفرینی مدرن بودند، سخنان خود را با چند چالش از جمله کارمندی یا کارآفرینی شروع کردند، سپس با بیان چند الگوی مناسب داخلی و خارجی از کارآفرینان برتر سخنان خود را به سمت زندگی و تجربیات خودشان بردند. ایشان در مورد کارهایی که از کودکی به سختی انجام داده اند تا پروژه های چند ده میلیاردی دولتی که در آنها دخیل بوده اند صحبت کردند. 

به موازات این سخنرانی شرکت کنندگان که سراپا به سخنرانی توجه میکردند، شروع به نوشتن سوالات و ابهامات خود از مهندس بنی هاشمی کرده بودند. 

بعد از گذشت حدود دو ساعت، وقت استراحت فرا رسید. مخاطبین با یک وعده سبک و ساده پذیرایی شدند، سپس سوالات خود را به مسئولین برگزاری سپرند. بخش دوم هم پس از آنکه مجری برنامه مجددا از مهندس بنی هاشمی و آقای بهرامی دعوت کردند، ادامه یافت. آقای بهرامی که مجریان توانمند کشور هستند، سوالات شرکت کنندگان را از سخنران میپرسیدند و سوالات به بهترین شکل پاسخ خود را دریافت مینمودند. 

پرسش و پاسخ حدود یک ساعتی به طول انجامید و در نهایت مهندس بنی هاشمی از برگزار کنندگان این همایش هدیه خود را به رسم یادبود دریفات نمودند و به رسم همیشه وقت عکس یادگاری رسید و همه شرکت کنندگان با هم برای عکس یادگاری آماده شدند و همایش این دوره کارآفرینی مدرن به بهترین شکل ممکن به پایان رسید. 

تیم برگزاری این رویداد امیدوار است با این کار توانسته باشد کمکی به جامعه کارآفرینی کشور انجام داده باشد و شرکت کنندگان علی الخصوص جوانان با انرژی کشور استفاده لازم را از این همایش برده باشند.

پایان پیام./

استقبال خوب جمعیت از چند دقیقه قبل از شروع همایش

تیم اجرایی در حال آماده سازی پذیرایی

عکس یادگاری تیم اجرایی

در حال جدا سازی سوالات تکراری

مهندس بنی هاشمی در حال صحبت در مورد کارآفرینان برتر دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی